Eneby!

hej ´hej blopggen och alla som läser detta ;) idag så blire eneby. dom kör folk rejs (felstavat) för er som inte visste det.. så jag kommer inte skriva så mycket idag men jag hoppas att agnes kanse kan skriva nåntig :) för vi ska vara där till 5 typ... vi står där med handbollen så vi ska få in pengar och så.. men idag så ska jag och zandra stå från halv 1 tror jag. men ni kanse får nåt inlägg inan vi åker så ja..... men idag så ska vi stå vid grillen och gilla hamburgare. men vi barn så står får ej grilla så vi får ta betalt och lite så istället. men ja imorrn så kommer ni inte få nåt inlägg inan vi åker för vi ska vara där 5 på morgonen. så ja ni får inget då. men när vi kommer hem så ska jag någ skrapa ihop något ;) men ja nu  har jag inget att skriva :( men ja ni får någ ett inkläggg när jag kommer hem som sagt. eller sa jag det? men aja skit samma ni får ett när vi kommer hem. puss och kram <3 hare super good så hörs vi senare :) puss <3





så glad;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0