helgen hittills med linnea!

hje på er!
hittills har jag typ vart med linnea hela helgen.
för igår var jag med henne efter skolan och på kvällen när hon skulle åka (buss) hem så åkte först den bara förbi. sen väntade vi i typ en timme och nästa buss åkte också förbi. de fattar väll att de måste stanna!!
men sen så kom hennes farbror och hämtade henne!
och idag så var jag också med hennne!
först så var vi på marknad och vi båda köpte några grejer.
jag köpte ett par örhängen ett armband och ett block och linnea köpte typ nåra färger, en pensel och ett block man kunde måla i. sen så köpte hon också en ring, en film, ett spel, en gul rosset till håret och kanske nåt mer men det kommer jag iaf inte på nu!
men sen så köpte båda två tre lotter var, men ingen av oss vann nåt.
men hon som sålde lotter vad jätte shyst så vi fick en varsin ganska stor påse med godis bilar för att vi hade köpt så många lotter! :D
men nu sen så va vi i ösmo!
men nu så åkte linnea hem bara för ett litet tag sen.
men jag skriver nog mer imorrn!
puss och hej! ♥
//agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0