svar på frågestund!

hej här kommer mina (agnes) svar på frågorna från en ganska gammal frågestund, men jag har inte svarat på de än så de kommer nu :)

Vilken e din favo färg?
Svar: vet inte om du skulle frågat för typ en månad sen skulle jag svarat blå. men just nu gillar jag typ alla färger!

tjena mors galors girls!
jo det e så att jag undrar vem ni tycker är sötast.
agnes lr tilda!
själv tycker jag.......
båda! men ni måste svara ärligt och på bara en person!
Svar: ha ha, bra fråga! svarar väll typ tilda på de da! <3

hej hej jag är en tjej som är tolv år och väldigt smal, väger bara 36 kilo.
har ni nått tips på hur jag kan gå upp i vikt lätt?
kramizar
Svar: vet inte riktigt, kanske tänka på att äta mer och så. om man inte t.ex gillar skolmaten kanske man kan ha med sig en macka lr nåt och äta på rasten. kram!

hej hallo!
jag undrar bara om ni har haft sex nån gång?
Svar: nää du, det har jag aldrig.


ja hoppas ni fick svar på dwet ni undrade över!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0