design!

hej hej tilda här! som ni ser så har vi fått in en design :) den ska vi ha tills den andra är klar.. men nu för några timmar sen så kom jag hem från tomtitt :) det var kul där så det ska jag rekomendera :) men ja det fanns ju lite olika saker där som ni kanse vet ;) men ja det som var roligast var någ? hmm.. svårt men det är någ  en sak som snurrar :) asså det är som typ en stor jätte stot tunna som man står i mot väggen! och sen så snurrar den och det blir så mycket drag kraft så man tryks om väggen så man kan ta upp benen och aa om ni åker dítt ni måste prova! eller om ni mår illa lätt så ska ni kanse inte det ;) jag och hanna(MIN SYRRA) åkte 2 gånger i rad och då mådde jag illa! men det gör jag fortfarande så ;) men om ni tycker det låter kul prova om ni är där. det ser läskigare ut än vad det är.. lovar! men ni så är jag och hanna ensama och ska snart setta på en film tror jag får se vilken det bilr :) nu blev det ett långt inlägg ;) hoppas ni orkar läsa hela! skoja :Dhahah :D men ska seja till hanna att välja en film nu så ska jag hämta mitt godis :) ha det jätte good puss tilda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0