:)

hej hej! skulle blogga förut idag men blogg.se funkade inte. var det min data lr va det så för alla.
aja men spela roll, nu funkar det iaf ;)
skulle ju berätta om furuvik och så men jag orkar inte göra det nu, så jag lovar det blir så snart jag kan!
nu så kom jag precis hem från nåra grannar. vi va där och åt middag.
först förrätt sen varmrätt sen typ kex och melon och vindruvor och sånt, och sist men inte minst efterrätt!.
men för ett litet tag sen gick jag och anton hem.
men jag skulle kolla på tv men det var inge bra, så jag satte mig här vid datan istället :D
men nu så ska jag nog kolla lite på youtube och så tror jag. sen så vet jag inte vad jag ska göra. kanske gå och sova!? jag får helt enkelt se! ;)
stor god natt kram från mig!
//aggepagge

Kommentarer
Postat av: carro

tjena mors galors girls!

jo det e så att jag undrar vem ni tycker är sötast.

agnes lr tilda!

själv tycker jag.......

båda! men ni måste svara ärligt och på bara en person!



puss o kram påer

2011-07-29 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0