hej!

hej! gillar inte den där designen för på en bild ser jag ut som värsta emot! det var när tilda sminkade mig hemma hos henne :P
iförigår så var jag och baddade i blåbärs udden lr myrudden som jag kallar det eftrsom det kryllar av myror där. inte på sranden men ovanför i skogen alltså!
sen igår så var vi hos nåra grannar och åt middag och så. sen så kom vi hem typ halv tolv lr nåt sånt!
sen så vaknade jag typ kvart i nio men orkade inte stiga upp och sen gick jag upp typ kvart över nio!
och då så kollade jag på sommarlov och åt frulle!! ;)
nu så vet jag inte rigtigt vad jag ska göra men vi får se!
var ju ett tag sen jag blogga nu!
men bye bye!
//agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0