Rubrik saknas

tjaba!
idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ;(
men men.
skulle troligen ha vart med tilda men det blev inte så, för hon skulle va me zandra.
men jag vet inte riktigt vad jag skriva om så om ni har nåt förslag om vad vi kan skriva om så kommentera!

men ni får nån/nåra bilder på min outfit!
bilderna blev lite konstiga men det var för att jag tog dom med webcam och då var jag tvungen att klicka på en knapp för att kortet skulle tas och då behövde jag sträcka armen... och bla bla bla!

tröja från bik bok i think, kanske typ 199 kr lr nåt! shorts från kaphal typ 199 där me

tröjan !

min frisyr!


men ni får ha det bäst- flodhäst!

bye bye!

ni sewr på bilderna vem jag e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0