svar på frågestunden!

HEJ HEJ JAG(TILDA) hade tänkt svara på frågorna som ni fråga :=)

lisa om frågestund!:
hej hej!
fin blogg!
jo jag undrar om jag skulle få göra en design till er?

svar:ja det kan du göra. men det är inte säkert att vi använder den :) men ja det får du gärna!

suzi om frågestund!:
hej hallo!
jag undrar bara om ni har haft sex nån gång?

svar:nej absolut inte jag är bara 11 år !

en som undrar om frågestund!:
hej hej jag är en tjej som är tolv år och väldigt smal, väger bara 36 kilo.
har ni nått tips på hur jag kan gå upp i vikt lätt?
kramizar

svar:ja du det var en svår fråga men... hmm... du får väl äta mycket och så ;) nej men jag vet inte prova! kramizar <3

hoppas att ni fick bra svar :) <3 puss tilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0