:( :) !?

hej! vet inte om jag skulle göra en glad lr lesen smiley! för idag åkte vi ut i A-slutspelet. det var ju tråkigt, men ändå lite skönt eftersom annars om vi skullit vunnit skulle det vart jättelång tid till nästa match och det var iskalt och spöregnade och var jättelerigt!
idag har jag vart och handlat lite oxå- igen! det värkar som om jag handlar typ hela tin men det var bara för att jag och mamma skulle åka in och äta i farsta mellan två matcher. och då gick vi runt lite där innan vi åt och deå hittde jag nåra saker. ni får inga bilder men jag köpte en röd byxdress på H&M den kostade 99 kr.
sen köpte jag en mörk och ljus grå randig tröja som var tajt ner till och ett par svarta halvlånga mjukisar. jag köpte båda på HM men jag kommer inte ihåg vad de kostade.
har inge mer att säga så PUSS

/agge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0