just nu hatar jag lera!

hej ! som ni ser i rubriken så hatar jag lera just nu! :/ och det är därför att vi förlorade i A-slutspelet på grund av den där j*vla leran. inte bara det vi förlorade mot bolton ! :( men men sånt är livet :) jag hade tänkt att göra ett snabbt inlägg för vi ska snart äta och jag vill nt missa maten :P men ni får såklart ingen dagens out fit! MEN VILL NI VETA SÅ var det matchkläder! efter matcherna så hade jag :
ett par mjukisar med puma märke på sidan av benet! från stadium för typ 199 kr!
en randig långermadtröja från gina för 199 kr typ :)
pappas tjocktröja fårn kluben :)(lite stor)
sen så var det nt nåt mer så hare bra ;)
hhaha ;D

//tildis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0