midsommar! :D

hej hej idag så är det två rolig saker för mig! :D ni tänker väl ja det är midsommar elr nåt sont men nt jag! jag tänker ja det är midsomma och mamma fyller år :)
men idag så kommer några till oss som jag skrev igår :D
men detr här blir ett kort inlägg! för jag skriver mer sen och kanse i kväll :) MEN  VI SKA  ju såklart leka lite på dagen! och alla som har sett herr och fru vet men jag ska försöka förklara så bra som möjligt :) men man har två skyllter var och så på den ena så står de herr och den andra fru. sen så ställer man en fråga tex: vem är starkast! och så om frun tycker ATT hon är starkast så tar hon upp fru skyllten och om hon tycker herr så tar hon upp den! och killen gör samma sak.
fast vi kommer att köra med syskon och herr och fru ;) //tilda

 tror vi ska dansa också :)
puss och kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0