Sorry...

hej sorry att jag haft lite dålig uppdatering men jag har varit hos mormor och morfar.
idag hände det en liten mystisk sak. när vi satt och åt lunch så gjorde anton en rolid min som han sa att jag hade gjort men iaf, när han gjorde så drack jag precis juice så det sprutade ut för jag skratta. men det konstiga var att när jag precis efter skulle torka bort det så var det borta! mysko! det kanske hamnade i kastrullen med makaroner men jag såg inga näär jag tittade ;)
har nt gjort så mkt. typ badat hos mormor och morfar fast inte idag för det spöregnade. jag kom nyss hem. mormor och morfar skjusade hem oss och på vägen fikade vi på ett ställe. jag tog en kladdkaka med grädde och en festis mums!
imorron är det midsommar. ska nog va hemma i sorunda. sen på lörda ska jag ut till mormor och morfar igen och fira morfar för han har fylt år. jag vet vad jag ska köpa till honom. brukar nt köpa nåt till honom men iår har jag kommit på en bra sak ;) ni får inte veta vad det är nu men kanske sen:)
mina inlägg brukar alltid bli så korta men nu blev det ganska långt iaf.
hejdå
agge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0