gör om! :D

hej hej bloggen :)
just nu så gör jag och mamma om i mitt rum :) vi eller mamma målar just nu. men sen så ska vi möblera om och sånt :) men yes.
nu är jag inne på
facebook. och chattar lite och sånt som man gör :S men idag så har vi gjort om och så har vi hasndlat och köpt saker. jag kan ju skriva vad vi har köpt till mitt rum: en matta från priskrossan, några ramar från priskrossan, en tavla från samma affär sen så var det någ inget mer. sen så har vi hyrt film åsa-nisse. jag har sett den förut men det är bra av 10 så får den 8 kanse elr 9 venne?  men jag bara slapar bland alla möbler som vi tagit ut ur mitt rum. hehe :D men ja vad kan jag mer skriva? ni får bilder på före och efter i morrn.
men ha det good //tilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0