Handbolls dag :)

hej hej :)
idag så har min syrra spelat match :) dom förlorade tyvär med ett mål :,(
men anars så har inte så mycke thänt idag.
jag tror att jag iallefall får gå till skolan imorgon :D
ska bli så kul i sånt fall. men vi får se. jag var lite kall svettig :(
men jaja. men idag så har jag ich min syrra bakat :)
CHOKLADBOLLAR :D mums :P
ska bli jätte gott för jag harinte ätit det på länge :S
men dom äter vi någ till kl 20.00.
jag minns inte vad det var på tv ikväll? men typ sommarspelen eller vad det heter :)
det är final idag tror jag. kollar ni på det??? komentera i sånt fall :)
men jag har inget mer att skriva :(
men jag skriver om jag inte ska gå till skolan, för anars så skriver jag när jag kommer hem :)

en bild från idag :)

Kommentarer
Postat av: agnes ;)

jag kollar påå det :) <3

2011-10-17 @ 14:59:29
URL: http://vaniljmuffinsarna.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

söt :D

2011-10-18 @ 15:03:32
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0