hej hej!

lessen för jätte dålig bloggning men men så är det ibland... ¨^.^
sitter jst nu och äter mellis. va inte så god skolmat direkt.......
idag så hare vart en vanlig måndag, typ...
kan berätta lite om min helg, kanske inte så inressant men annars har ja inget att skriva.
men i lördags så kom pappas kompis och hans dotter moa som är lika gammal som jag.
då så spelade vi typ as mycke kort!!!! :) och sen spelade vi ett spel som hetr ticket to ride, jätte kul spel! ni borde spela det nån gång!
sen i söndags så hade vi handbolls match, sen mellan matcherna så åkte jag hem, åt lunch och spelade ännu mer kort !!!! :D

maen annars har jag väll inte så mycke mer att säge!!

puss!!!

//agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0