är hos zandra och elin :)

hej hej bloggen :)
nu så är ja hos zandra :D
vi har precis varit hos hennes grannar och lekt 15 :)
jag kan berätta lite vad som har hänt :)

fredag: jag och hanna tog bussen hem till dom :) när vi kom ditt så gick hanna och väkte elin och jag kollade på tv, ertersom zandra inte var hemma :( men efter en liten stund så gick vi till bussen :) men elin såg att den inte skulle komma för om en timme ;) så vi gick hem igen. men när vi väl hade kommit på bussen så åkte jag till freds gatan :) där skulle zandra och moa ha mött mig. men nej då, där var dom inte så jag fick ringa :) och då hade dom glömmt bort tiden så dom gick ditt och mötte mig :) men aja :D men anars så har jag inte att seja om fredagen :)


Lördag: på dagen så hände inte så mycket men på kvällen så åkte vi till zandra och elins farfar och hade kräft skiva :)  zandra ville att jag skulle skriva att hon fick sin 4- hjuling såld :) kul för henna :) men det hände nästan inget på den dagen :/

söndag: då gick vi och badade :) det var kul. men det var ganska kallt i vattnet :( :) men det var kul endå :)

måndag: idag så var vi som sagt lekt 15 med hennes grannar :) och nu så är en av hennes grane amanda här :) dom sitter och spelar en häst spel :) och jag sitter här för mig själv :( hihih :D
men ha det godd //tilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0