svar på frågestund

hej hje ! agnes här nu så tänkte jag svara på frågorna!

hej sweties ♥
tycker ni är så jävla söta ni två!
hur gör man för att bli så söt som socker som ni e??
har er som stora förebilder!
//carro som vill bli lika söt som er!

sVAR:  hej carro! du e ju bara för söt! det är nog ganska svårt att bli lika söt som nån. man föds som man gör! ♥
kram på dig!


hej tjejer! jo jag undrar om ni har nån person som ni inte gillar fast som typ gillar dig. (kan va en kompis)
undra bara!
tacksam för svar!
//mirro


Svar: hej mirro ;) det kanske jag har men det säger jag isf inte på bloggen.


tycker du att jag e söt?
kram <3


Svar: ja självklar! ♥ kram sötis!


ja det var mina svar!

puss på er♥

//ja, agnes da




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0