svar på frågestund

hej! nu så tängte vi svara på allla frågor ni ställde.
om ni inte hann fråga förut kan ni fråga i detta inlägg!

1. Vem är du kär i?
Agnes: Ingen
Tilda: jag är kär i wille :)

2. vad använder du för smink?
Agnes: jag brukar inte sminka mig så ofta men när jag gör det brukar jag använda typ mascara mm
Tilda: jag använder inte heller smink så ofta men när jag har det så blir det bara typ mascara:)

3. Vem är din bästis?
Agnes: Tildis :) ♥
Tilda: det blir agnes :)

4. Vad heter du i efternamn?
Agnes: Jag heter green :P
Tilda: hmm? jag tror att jag svarar Lidèn på den frågan :D

5. har du nåt starkt minne av nåt du gjorde men Agnes/Tilda?
Agnes: Oj, svår fråga, jag har många minnen. men tillexempel när vi cyklade typ varje dag hela sommarlovet. och en dag så plockade vi blommor och la utanför folks dörrar och sen plinga på. men en gång hann inte tilda cykla iväg så han som öppnade frågade om det var hon. då sa tilda nej!
haha :D
Tilda: jag minns när jag och agnes gick och sålde våra autografer! :D (vi gick i F- klassen)

6. Hur länge har du bloggat?
agnes o tilda: på den här bloggen i kanske 3 månader. och innan hade vi en annan blogg med sanna och med den kanske 1 år.



så nu har ni fått svar på frågorna ställ gärna fler!
vi lovar att svara ärligt!

/agnes och tilda!







Kommentarer
Postat av: miranda!

hej tjejer! jo jag undrar om ni har nån person som ni inte gillar fast som typ gillar dig. (kan va en kompis)



undra bara!

tacksam för svar!

//mirro

2011-07-19 @ 14:42:08
Postat av: carro

hej sweties ♥

tycker ni är så jävla söta ni två!

hur gör man för att bli så söt som socker som ni e??

har er som stora förebilder!



//carro som vill bli lika söt som er!

2011-07-19 @ 14:44:05
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-19 @ 15:30:47
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: tilda

hej hej! ville bara tack alla ni som har frågat saker! carro du är ju bara för gullig :) <3

2011-07-19 @ 17:42:09
URL: http://vaniljmuffinsarna.blogg.se/
Postat av: jonna

tycker du att jag e söt?

kram <3

2011-07-20 @ 10:20:29
Postat av: tilda

hej hej :) jag hade bara tänkt seja att ni får fråga mer än en fråga om ni vill! bara sa det puss :)

2011-07-20 @ 10:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0