hej hej bloggen :)
kul att någon läste(nooot) asså om nogon läster detta tipsa många om vår blogg då snälla för om vi inte har några lästare så är det ju inte så kul att skriva. om ingen läser. men aja. nu så sitter ju jag vid datan och har tråkit. klackan är nu 19.15. jag väntar på resten av min familj nu . för dom är lite var stans dom. jag har väl suttit vid datan mäst hela tiden! och idag så var det school. jag hade utväklingssamtal. inte så kul. men det gick bra! fick ingen skäll. blev bara lite tillsagd. men inte så farligt. vi skulle ju ha gått ut med diva. ni vet hunden. men det gick inte för att agnes inte kunnded.

 hennes kusiner skulle komma till henne. synd men det blir väl nästa onsdag då :) ämm. ja när jag kom hem så satte jag mig vid datan och den så åt vi midag blev hamburgare. mumsigt. sen så har inte så mycket hänt. men ja mår ni bra?? det gör jag . och agge är frisk nu skönt att ha henne tillbaka :) <3 men nu så är det tomt i mitt huvud så ha det bra :) <3 //tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0