ur dålig uppdatering!!

hej hej!!
har haft uuur dålig uppdatering. har typ inte bloggat på en två veckor eller nåt sånt. lessen ;(
var med tilda och linnéa i haninge igår. köpte en tröja på H&M  som det stog I <3 U ;) på. ni kan få en bild senare.
ja, köpte inte så mkt mer typ en smoothie på espresso house.
sen så tog vi tåget till väster haninge där linnéa bor när hon e hos sin mamma. där kollade vi först runt i lägenheten, det var ju första gången tilda och jag var där. sen kollavi på film, åt pizza och åt glass med fruktsallad
sen så skulle jag och tilda ta bussen hem men vi fick skjuts hem av linneas mamma. sen åt vi middag hos tilda och drog vi på  träning. efter träning så skulle vi spela match mot nåra killar men jag kunde inte va me för jag fick as ont i magen.
så jag drog hem duschade och sen kollade jag på halv åtta hos mig och sen på robinson!!! riktigt bra program enligt mig!!!
men just nu så sitter jag vid datan och kollar på vem kan slå filip och fredrik. oxå ett bra program!!
ska blogga oftare nu, lovar!!!

//agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0