dagen :)

hej hej hörni :)
 
vad gör ni??själv chattar jag med agge :) nice ;P
men idag så har jag vcarit i skolan :D
det var faktigst rätt kul att komma tillbaka. men så gjorde vi bara tråkiga saker när jag väl var frisdk :(
men typ matte fast det var rätt kul, ämm.... var på bibblan, typ valde en högläsnings bok :) typ det :)
inte så jobbit men.

juste jag och agge ska börja med en ny saqk här i bloggen :)
det kommer heta roligast idag. det inebär att vi ska tänka ut vad det roligaste på dagen var. förstår ni?
tillexempel: bärt fes i klassrummet . haha :D nej men det hände inte men ni fatar :)
okej. nu kör ni!!!



det roligaste idag var:

När en i min klass skulle seja
- men när jag hadde henne som lärare var hon jätte snäll
men det blev
-men när jag hadde henne som lärare var hon jätte snygg.


hahaahaha :D så pinsamt!!!
han bara gömmde sig i händerna :) så kul.
nu kanse ni inte tycker att det var lika kul som jag tycker efter som att ni inte var med just då :)

men har ni något pina´samt eller kul som ni vill seja och kanse att vi ska skriva i bloggen?
komentera saken då :) 

//tilda (roliga saken kommer vi överens om)


Kommentarer
Postat av: Klara & Ania

Allt bra?



/Klara.

2011-10-18 @ 14:23:33
URL: http://remembers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0