Match!

hej hörni :)
idag så har ju vi spelat match! :)
kul som tusan.
vi spelade ju 2 st.
den första mot årsta aik tror jag?
men den vann vi med 19-1 :D s¨å bra vi är.
andra matchen vi spelade var mot spårvägen.
vi vann den med. trp 4-11 :)
vi är gryma!
men nu så har jag ätit mat och ska snart äta efterrätt :P mums
den ska vi äta till kl 20.00 hehe :D
men då blire kärlekskaka och glass.
gotti gott.
kameran har ju inget batteri så den ska jag setta på laddning oxå!
ni vill ha bilder va?
men yes. imorrn så är det ju skola.
juste vi ska ju bada med klasssen då!
det som är dåligt med det är att vi måste ha simskola typ!
asså alla kan ju simma. vi vgår i 4-5 seriöst!
men aja. man får väl stå ut!
men när vi har haft simtränign så får vi leka :D det är kul!
hehe :D men ja vad ska jagseja?
inget.

men jag vill att det ska bli fredag. jagvill ha slöjd. ni kan ju få en bild på min docka som jag gör där :)
 oj vilket långt inlägg :O men ha det bra så hörs vi imorrn puzz //tilda :D

 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0