tja tja !!!

tja tja bloggen!!
satt nyss och kollade på busstider. jag, hanna, tilda och troligen bella ska ju till nynäs imorron om ni inte visste det.
sen kollade jag oxå om Jag saknar dig går på bio fortfarande och det gjorde den!! ska ju och sen den me tilda och linnéa nån dag! kollade även på t4railern och lite annat extra matrial. kommer typ börja gråta när vi ser de. haha!!
någon som har sett den?????? ären bra??
igår så hade vi ju öppet hus så jag hann inte skriva nåt. för jag och nåra andra var kvar i skolan efteråt.
men idag så var vivi (vår lärare) sjuk som hon var igår me, hon kommer va de typ hela veckan. så vi hade nån vikarie...... hmm...
men ikväll så ska jag dansa och sen får vi se!!
men imorrn så blir det nog ingen bloggning efter som ajg ska till nynäs.
så ni vet....
kram
//agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0