Ziperall :D

hej hej bloggen :) igår så kom min ziperall :) men mamma hämtade den to day. :D den är jätte skön. har på mig den just nu. vill du oxå beställa en klicka hääär :D den kostar typ 799 kr eller nåt.
men ja. min och agnes statistik går upp :) jätte kul. ni som läster ni får gärna tipsa om vår blogg till andra :)
det skulle vara jätte snällt. men jag tänkte fråga en sak till er :O men vad vill ni att vi ska skriva om för att bloggen ska bli bättre?? vad gär vi bra och dåligt? komentera gärna svaret.
men jag kommer någ snart göra ett till inlägg så hejdå //tilda :)


Kommentarer
Postat av: M & E

Cool blogg! Är ni intresserade av mode så kolla gärna in våran blogg och stanna där ;) Har du några frågor om mode eller något annat så är det bara att fråga på! det gillar vi ;) kram! :)

2011-10-18 @ 20:44:23
URL: http://fashionmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0