hallo!!

hjesan blogge och alla läsare!!
idag så var jag i skolan, som vanligt!!
men vi gjorde lixom inte nåt speciellt.
vi hade typ musik, biologi, svenska, engelska tyst/hög läsning och kanske nåt mer.
men sen så är det så att jag ska vara lag ledare för USA på kvarnängen! Grymt nice :)
så jag har precis gjort en liten läxa om det landet!
men för er som inte går i min skoa och inte vet vad kvarnängen är så är det ett ställe i nynäshamn däe man kör friidrot. så vi har alltså en friidrotts dag där varje höst.
jag det är ju faktiskt höst nu... :( men det känns inte som det. det är ju skit varmt ute. eller jaa.. inte super varm direkt men helt klart varmt :)
men ikväll så är det handbnoll som gäller. vi ska ju börja springa innan träningen idag. får se hur det går da!!

puss..♥
//agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0