handboll idag!!!

hej hej bloggisen! :P
idag så hade vi en uppvisnings match mot handen, och vi
VANN .
det blev 11-12 till oss!
så vi vann ju bara med ett mål, men det brukar ju bli jämna matcher när vi spelar mot varanndra!
men som ni ser så har jag inte bloggat på så länge menn det finns en anledning!
för i onsdag så var jag och köpte nya skor till handbollen och sen var vi på nån bil affär.
sen på torsdag så var det träning.
visserligen så satt jag vid datan då men jag va inte riktigt på bloggh humör då lixom.
och sen igår så var vi (jag mamma anton) och handlade.
ni får inga bilder på det jag köpte för jag pallar inte, men jag kan skriva vad jag köpte!?
jag köpte iaf ett par "pösiga" jeans på lindex  för typ kanske 200 eller nåt.
sen så köpte jag oxå en blå och svart randig tröja på lindex för typ 150 kanske??
sen så köpte jag ett par jeans på kappahl för typ 279.
sen så köpte jag en borste på H&M för 39.
och så köpte jag en neccesär på H&M som jag inte alls kommer ihåg vad den kostade. men kanske typ mellan 50 och 100 nåt sånt.
och ett par mjukisar köpte jag stadium oxå!
ja men det var det jag handlade! :)

men nu så håller jag på att vänta på att sims 3 ska ladda klart för det är nåt knas med det så jag måste om installera det :(
och det tar sån jääävla tid !!!

tänkte lägga in en bild. men det funkar inte :( 
va f*n!!!
men ni får ha det så gött!!

//agnes


Kommentarer
Postat av: millan

fin blogg!



kolla gärna min med :)

http://miillaan.blogg.se/

2011-09-03 @ 19:02:27
URL: http://miillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0