Skoljoggen idag

hje hej på er!!
har vart väldigt dålig på att blogga sista tiden. men jag har bara inte pallat!!!
mne idag så hade vi iaf skoljoggen hela dagen.
och sen så fick vi sluta typ vid ett istället för kl tre som vi annars gör på tisdagar.
mne sen efter skoljoggen så gick jag, tilda och hanna till lillan (en affär) och köpte lite godis och sånt!! :)
och där så var cassie så vi prata lite med henne och så!!
men sen så gick vi vidare och vid torps busshållsplats (mjölkpallen) så var simon, bella och Linnea så jag hanna och tilda stannade och snacka lite med dem åt lite godis och sånt tills deras buss kom!!! :) NICE!
men jaa, idag så är det dans som gäller!! och sen blir det väll litre TV på kvällen (som vanligt!!)
mne i skogen så hittade vi as mycke höstkantareller, dem tog evelina och emelie med sig hem!!
evelina och emelie är två st som går i F-klassen i vår skla!1
men jag har inte så mycke mer att säga!
puss och kram!
/agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0