stockholm!

hej hej bloggen :)
nu så har jag kommit hem för ett tag sen.
för jag har varit i stockholm :)
jag köpte en grej, ett par byxor som ni får en bild på.
men vad hände där då?
jo jag såg saga husberg :O
shit.jag typ stelnade till när jag såg henne!
jag och min syster var i rulltrappan upp och hon vad där nere så jag fick typ panik.
swå vi åkte ända upp pch sen så gick vi ner igen.
men då var hon borta :'(
ass sad.
men vi får väl hoppas att vi ser henne nån annan gång så vi kan ta en idol bild.
men sen så åt vi lunch :P
gött. jag och hanna (min syster) delade på en kalsåne :P
mums. men ja... sen så har inte så mycket hänt.
men ja ni får bilden på byxorna och så <3 puss
//tilda





så ser dom ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0