igår+idag.

hej hej bloggen. igår så bakade ju jag och agnes kladdkaka. men det gick inte så bra. jag kan berätta: jo den stod ju i ungnen och så. men sen när vi tog ut den efter 30 min så var det bara smet. :( tråkigt. men vi stoppade in den igen. och då väntade vi i typ 5 min eller typ 20 min. och sen så skulle agnes hem men inan så tog vi ut den och då var den helt svart :( tråkigt.men den var god tycker jag. men sen bakade jag och mamma en ny. men så kan det gå. så ett tips baka inte efter receptet som vi gjorde. men aja! :)

idag så sak jag spela handbollsmatch. ska bli fett nice. jag vet inte mot vilka vi ska spela men.vi vinner någ. hoppas jag. har inget mer att skriva så hejdå. //tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0