äntligen! ;)

hej på er, agnes här! äntligen så kommer jag in på bloggen!!
nu så är jag iallafall hos farmor och farfar, vi ska åka hem imorgon!
men jag har haft mycke skoj, men lite sömn!!!
ja, i förrigår så somnade jag klockanhalv fura på morronen lr natten lr vad man ska säga.
och igår så somnade jag kolockan 6 på morronen ungefär!!! ändå så gick jag och la mig vid typ halv elva alltså rätt så tidigt!
i förrigår var vi på glassiären. det ligger i karlskrona!!
de har typ sjukt många och vissa anolunda smaker!
och om man beställer till exempel två kulor, så fär man tre gånger så mkt. alltså 6 stycken!! ;) nice va?
men förut var två av mina kusiner här. tuva o desmond! ;)
men de åkte hem i förrigår.
men idag så var vi och handla lite och sånt och ¨sen så var jag ute och sprang!
men nu så är pappas brorsa och hans tjhej här, och deras lilla söta hund kajsa!!
jAG har köpt en kfta här nere oxå på iner sport! ni får inga bilder nu, men den var väldigt billig för den va på rean! 100 spänn bara! :D BRA KÖP!

MEN OM NÅN KAN GÖRA EN DESIGN SÅ FÅR MAN JÄTTE GÄRNA GÖRA EN!!

men ni får ha det så gött!! <3

ni får hålla tummarna för att jag kan somna i kväll!
tusen kramar!!

//agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0