chattar och sånt :)

hejsan, hejsan bloggen :)
just nu så gör jag inte så mkt...
chattar kollar bloggar och sånt :)
men ja...
i helgen så kommer jag inte heller blogga så mycket tror jag...
eller jo jag vet att det inte kommer det.
kanse 2-3 inlägg på hela helgen :(
men sånt är livet.
om ni inte visste det så ska jag vaa hos zandra och elin den helgen me ;)
haha :D är där typ hela tiden!
men jaa...
då ska vi oxå till grönalund :)
dit ska vi på lördagen!
så då får ni någ ingen bloggning.
eller kanse när vi kommer hem, jag vet inte riktigt. vi får se, vi får se :)
men jag kommer berätta mer vad vi har gjort och lite så på söndagen :)
men idag så har vi träning oxå.
shit orkar typ inte men jag måste :)
men vi får se vad som händer på den så hörs vi senare :)
bye //tilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0