helgen för min del!

hej hej bloggen. jag hade tänkt beräta vad jag har gjort i helgen. ja  vi kan börja med lördag: då så gjorde jag inget specielt. eller jo, jag var på mamas jobb(dagis) och hjälpte till att bygga ett föråd, som dom ska ha cyklar i. men sen när jag inte orkade mer så gick jag in och kollade på alla pippi filmer som du hadde ;)
                                              
och när jag hade gjort det så skulle vi åka hem. och på hem vägen så fick jag sluch :)


söndag:

ja samma sak hände på söndag(idag) vi var på mammas jobb och satte på taket på förådet. fast i dag så hjälpte jag inte till. utan jag kollade på en anan pippi som jag inte han se på lördag.



sen så åkte vi hemm och då så åt vi lunch. till lunch så åt vi tacos :P gott. men när vi hade ätit så bakade jag kladdkakemuffins :)
och när jag gjort det så tog jag etyt bad i badkaret. och sen så gick jag till datan och kollade lite bloggar och facebook och sen så gick jag in på blogg.se och skrev det här inläggent :) 



 haha blev lite schatit (felstavat) inläggmen aja ni fattar någ. men ni får ha det good så hörs vi<3 hejdå puss :) <3//tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0