Test. typ;)

SENASTE:
1. Dryck: fanta
2. Telefonsamtalet: pappa
3. SMS: agnes <3
5. Gången du grät:idag tror jag :(
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: nopp
7. Har någon varit otrogen mot dig:nej
8. Har du varit otrogen?: nepp
9. Förlorat någon speciell person?: ja
10. Varit deprimerad?: har väll alla
11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha neee
DINA TRE FAVORITFÄRGER
:
12. blå
13. rosa
14. röd
UNDER 2011 HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Japp
16. Fått ditt hjärta krossat: nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: faktigst inte ;)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: nee...eller venne? :)
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: nej men alla pretar väl om mig ;) skoja
21. Kysst en kompis: nej
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: jag är bara kompis med dåm jag känner så " ja"
24. Har du några husdjur: jaa, 3 katter !
23. Hur många barn vill du ha: 2 eller 3
25. Vill du ändra ditt namn: nej
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag:vår släkt kom så vi hade "kalas"
27. Vilken tid vaknade du idag: oj typ 8.00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
29. Någonting som du längtar till: julafton  och min födelsedag 
30. Senaste gången du träffade din pappa: precis
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:vet inte ganska mycket tror jag
32. Vad lyssnar du på just nu: inget
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: japp, pappa heter Jens i mellan namn  
34. Vad gör dig irriterad just nu: ingen
OM DIG:
36. Vad är ditt namn (hela): Tilda Maria Lidèn
37. Singel/upptagen: upptagen ;)
38. Stjärntecken: fisk :)
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Kyrkskolan
41. Gymnasie: ingen anning just nu... nått handbolls gymnasium hoppas jag på iallafall
42. Högskola: vet inte
43. Hårfärg: blond
44. Långt eller kort hår: vet inte kanse långt
45. Längd: 1.55 ? typ  
47. Vad gillar du gällande dig själv: typ mina ögon.. ?
48. Piercings: Öronen
49. Tattoos: Inga
50. Höger eller vänster: vänster
DIN FÖRSTA:
51. Operation: ingen
52. Piercing: Örhänge
53. Tattueringen: - 
54. Bästa vän: agnes och zandra
55. Sporten du spelade: fotboll♥
56. Husdjur: Kanin
57. Vaccination du minns: fästingar..
58. Konsert: venne..har typ inte varit på nån
59. Förälskelse: Haha, har aldrig varit förälskard men käär är jag ;)!
60. Alkohol du drack: har aldrig smakat, kommer aldrig att göra
JUST NU:
61. Äter du: inget
62. Dricker du: inget
63. Är du påväg att: fortsätta att skriva det här testet..
64. Lyssnar du på: inget
65. Väntar du på: typ ingenting...
DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn?: aa
67. Vill du gifta dig?: självklart !
68. Karriär i åtanke?: Handbollsproffs
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögonen
70. Kramar eller pussar: båda haha :$
71. Kortare eller längre: spelar faktigst ingen roll
72. Yngre eller äldre: asså helst inte yngre
73. Romantisk eller spontan: romantsik
74. Snygg mage eller snygga armar: lätt mage !
75. Tattueringar or piercings: tattuering
76. Känslig eller inte: lite av båda
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: lite av båda där med
HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: nepp
80. Gjort något sjukt spontant: jaaa
81. Tappat glasögon eller linser: neee
82. Haft sex på första dejten: nej ?
83. Krossat någons hjärta: jag tror inte det ;)

84. Har någon krossat ditt hjärta: nej
85. Har du blivit arresterad?: nej..
86. Dissat någon: ja
87. Gråtit när någon dött : ja, ofta inte ?
88. Gillat din kompis: ja
TROR DU PÅ:
89. Dig själv: ibland..
90. Mirakel: vet inte.. kanske..
91. Kärlek vid första ögonkastet: njaa...
92. Himlen: ja
93. näcken: hahaha nej!
94. Att kyssas på första dejten: jaa, det tror jag vel..
95. Änglar: Hanna min sster finns ju så ja!
SVARA ÄRLIGT: 
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång?: nej ?
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut?: ???
99. Vad kan du verkligen inte leva utan ? : mina vänner, min familj ♥ 
100. Att posta det här är din 100 sanning: whaat ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0