eken cup!

hej nu så blir det ett snabbt inlägg! men idag så ska jag vara  på gubbfeltet hela dagen så det blir inget mer inlägg förns i kväll :(
men vi ska spela eken idag och det känns bra:) i dag så ska vi spela först mot bolton och sen mot handen!
så vi får se hur det går :) men vi hoppas att det går bra! vi ska snart åka. och sen så ska vi hämta sanna, för hon ska åka med oss dit :) men anars så händer inget idag ;) men när vi kommer hem
så skriver jag hur det gick! men nu på morgonen så har
jag bara klätt på mig ;) dagens out fit är rosa match tröja ;) svarta shorts, mjukisar och sorunda tjocktröja// tilda :)

jag och sanna ;) :) älskar dig <3 !

hare bra puzz och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0