Tjena mittbena!

hejsan!
tänkte berätta lite om min midsommar den var typ såhär:
först steg jag upp och så.
sen lite senare gick jag till midsommarstången vid prästen. där var hanna och linnea så jag gick med de.
nåra andra jag träffade var sanna, elida, ruth och mattis (mathilda) och nåra andra fast de prata jag inte me
vi åt sorunda tårta, tog lotter (alla fick bara nit lotter :( )
vi dansade inte ;P
sen gick vi till fiske dammen ;D
linnea fick ett par skkosnören och en till sak, men jag oc hanna fick tråkiga saker.
jag fick en anka men hatt som satt på en nyckelring och hanna fick typ en mini ram som var hjärtformad.
så jag och hanna frågade om man fick byta och det fick man :D så vi tog också skosnören. och så fick jag nån röd sak. hanna fick ju såklart skosnören och en spegel som man inte kunde se sig i !!?
här får ni en bild på hur det blev med snörena ;)
vad tycks?
sen så följde hanna med mig hem och då åt vi. sen kom linnea lite senare.
sen på kvällen så gick jag och min familj bort till nåra grannar.

sen har jag inte gjort så mkt bara varit hos mormor och morfar och baDAT och träffat 2 kusiner.
men nu så är jag hemma!
ni får nån bild på min outfit- båda kläder och frisyr!
ett rosa linne från lindex kanske typ 99 kr
ett par shorts som det står om i ettt annat inlägg! ;)

hår uppsatt i en boll ! xD

har inge mer att skriva just nu så bye ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
/agnes pagnes



Kommentarer
Postat av: - linnea thi elg '

snyggt med olika färger på snörena! :)

2011-07-12 @ 13:30:32
URL: http://linneathielg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0