mitt höstlov!

heej heej :) jag hade tänkt berätta lite kort om mitt höstlov. på lördagen så åkte jjag och min familj till min mormor och morfar. där stanade jag och min syster tills onsdag  men mamma och pappa åkte hem på söndagen. och när vi kom det så var även mina kusiner där :) DET VAR JÄTTE KULA ATT träffqa dom igen. men dom skulle stana tills imorrn :) sen igår så var jag,agge och linnea i haninge c och sen hemma hon linnea som bor i närheten :) men idag så var jag med mamma på hennes jobb :) det var lite lång tråkit men mm. sen när hon slutade (kl 14.00) så åkte jag och bhon till maxi och handlade lite saker :) men ni ska någ kunna få en bild på tröjan jag köpte igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0