bio + shoping

hje hej!
igår (lördag) så var jag först och handlade lite i haninge C.
om ni undrar vad jag köpte så köpte jag: en vit mössa med "pälsboll"-stadium, en vit halsduk-kappahl, vita vinterskor-din sko och en svart jacka-cubus. och som ni kanske vet så köpte jag ju ett par vantar för inte så länge sen oxå, såå nu är jag redo för vintern!!! ;) lite kul för att jag har likadan päls på vantarna, mössan, jackan och sorna!! tänkte inte på det när jag köpte grejorna, men så blev det :)
men sen så åt vi middag på heron city. jag åt på ett ställe som heter peperoni, jag åt grillspett och pommes, GOTT!!
sen så köpte vi godis och gick på bio. vi såg johnny english reborn, haha den va faktiskt riktigt rolig :D så den kan ni se om ni vill se en komedi! :thumbup:
jao... men idag så har jag typ bara vart hemma, forsatt med att städa mitt, är inte riktigt klar  än  men nästan. mest skrivbordet kvar, som e typ fullt av papper och andra saker, hehe....
men imorron e det ju skola, inte så najs..... men jag skriver trolig när jag kommer hem därifrån.
kanskle blir nåt mer inlägg idag oxå får se..
ha et bra!
//agnes

Kommentarer
Postat av: amelia rydén

hej på er!

jag har läst flera bloggar som har så här tex 5 sanningar om mig.

och så skriver de nåt man inte visste om dig. sskulle va kul. men ni väljer ju själva förstås! :)

2011-10-16 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0