FREDAG = TACOS!

hej hej bloggen :) vad gör ni då? jag längktar iallefall! på vad tänker ni!
jo MAT! så himmla hungrig :( inte så jätte kul direkt. jag ska ladda upp en bild på min docka lite senare eller i detta inlägg. jag vet inte riktigt. men det var ju skola idag. och ja. det var en ganska lungn fredag. jag skriver shcemat om ni bryr er?

slöjd
rast
film (om vikingatiden)
mat
rast
svenska (film)
grubbarbete
äta chips och popcorn
SLUT kl. 13.45

soft dag va? tycker jag.
asså film på rad...
men jag vet inte om ni kollar på fim 5 gånger om dagen?
men jag har en fråga. om nån har lust att göra en design skulle det vara jätte kul om ni kunde det :) om ni har lust så skickar ni till: [email protected]
hej då //tildsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0