min helg+ måndag

hej på er!
tänkte berätta lite om min helg.
i lördags så vra jag hos min kusin för han har fyllt år, så då var vi där typ hela dan.
sen igår (söndag) så spelade vi match! eller jaa, 2 st. den första vann vi och den andra förlorade vi. men det var jämt...
men sen på eftermiddagen typ vid fyra så åkte jag till tilda och vi kollade på åsa-nisse. vi har ju sett den på bio tillsammans förut, men den e faktiskt riktigt bra och rolig! :) Tummen upp!!!
men idag så var det skola som gällde, sen gick jag hem och då så började det regna. FAAN!! tänkte jag då, men det var inte så farligt det regnade bra lite grann!!
men nu så är min farfar och pappas brorsa här.
men sen ikväll så tror jag att anton och jag skulle ta bussen till vårsta för mamma skulle hämta oss där och sen så skulle vi åka och vaccinera oss mot nån sak som man kan få när man är utomlands.
vi har tagit en sån förut innan vi åkte till tunisien men man ska ta två såna sprutor (typ som man gjorde mot svininfluensan) så nu är det dags att ta den andra.
men nu så har jag inget mer att skriva om tror jag.... nää det får räcka såå! bjuder på en bild oxå!
ha de goodigood! ♥ ♣ ♥
//agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0