nynäs - akvarell, nuuu!!

hej hej! hade tänkte att berätta lite om gårdagen i nynäs. som ni vet så var ju jag, tilda hanna och bella där.
först när vi kom dit så fikade vi på ett konditori, Bella och Hanna tog macka och tilda & jag köpte morotskaka, heh
men där så hände en liten pinsam sak. vi satt vid ett fönster och efter nåra minuter kom linnéa och Sanna förbi.
då så skrek jag skit högt för att det skulle höras genom fönstret såhär: SKULLE INTE  NI VA PÅ COOP EXTRA FÖRST??!!! alla som satt och fika bara stirrade på mig och de som jobbade där bara schhh......
så sjuuuukt pinigt!!!
men efter det så gick vi i nåra affär och så och köpte lite grejor. (inget att lägga ut bilder på)
sen så gick vi till copp extra och lekte i den grejen om nån vet?? KUUUL!! där var  oxå linnea & sanna så vi va me dom.
Sen gick vi typ till bussen och gick in på inter sport för det va ganska lång tid kvar tills bussen skulle komma. typ 50 min!!
sen satt jag, linnéa tilda och bella och snackade på busshållsplatsen och i bussen. för sanna och hanna fick skjuts hem av hannas farmor.

men idag iskolan så hade vi elevens val, jag hade akvarell målning. det var rätt så kul.
men nu så sitter jag och bloggar och dricker te, har sjuukt ont i min hals så jag tror inte det blir nån träning för min del ikväll. :( sad!!
men nu så har jag inget mer att skriva, glömde fota igår, det skulle ja ju gjort så kunde ni sett bilderna.. lovar göra de nästa gång!!

men ni fick ett ganska långt inlägg nu iaf!!

kram /agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0