Allt möjligt!

hej hej! jag hade tänkt bäretoa lite om dagen, frö att det går inte och ladda upp bilder :( men jag var ju och handlade idag :) asså efter skolan :) jag bäretar vad jag har hanlat när det går att ladda upp bilder så ni ser hur sakerna ser ut. men a´ja. idag i skolan härnde typ? nej inget. eller jo vi fick matteläxa :( SUNK!!!! men jag har typ kännt mig sjuk hela dagen :( inte så kul att vara i skolan då och typ aa ni fatar. asså ni vet när man typ har 38 i feber eller 39. så kännde jag hela dagen iskolan, men jag fick bitta ihop :/ men när jag kom hem så åkte jag och mamma och handlade :) VI HANDLADE bland annat presenter till mina syslingar ssom vi ska till imorrn :) kul! då kommer oxå några vi var i portugal med dit :)¨ så det ska bli kul att träffa dom igen. men imorgon är det ju oxå cup :) den heter stockholmscupen och spelas i nacka! så om ni är där så får ni gjärna komma fram och hälsa eller nåt :) men nu så väntar jag på MAT!! ÄR SÅ HIMMLA hungrig :( inte så kul! men jag har inget mer att skriva :( hejdå //tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0