Bloggar....

hej!!!
nu sittr jag här och bloggar som ni kanse märker... :O
nej jag skojade, eller gjorde jag??
nej jag lovar jag skoja!
jag har planerat att vi, eller aa jag ska seja huir det var i skolan idag!
jo det började med att jag vaknade på morgonen.
nej jag tar bara kul saker :)
jo en ska som inte var så kul var att jag fick typ migrän :O
om ni inte vet vad det är så är det när man har ont i huvudet :) så det ar lite sad :(
men en sak som var både kul och inte var att jag RÅKADE nypa erik (en kille i min klass) när han var dum så han fick 1 nej 2, nej 3 , nej 4 st blåmärken :( det var ärligt inte med flit!!!!!
så om du läter det här så ber jag om ursäkt :)
men sånt härder eller... nej det bukar det kanse inte ?? vem vet inte jag.
om ni vill så kan ni komentera pinsama saker eller bara nåt som ni vill bäreta för oss som har hänt :P
ni kan ju själva välja om ni vill att det ska synas i bloggen eller inte :)
men nu så blev det ett flamsit långt inlägg :) opss... men ha det bra så hörs vi :) puss <3 :)


en lite sommrig bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0