Diva ! ♥

HEJ HEJ!
idag så var jamed linnéa, tilda & Diva efter skolan :)
om ni undar vem diva är så är hon typ värdens bästa hund!!
var ute och gick en låntg promenad med henne !!
men sen så skulle linnea ta bussen men hon hade sina grejer  hemma hos mig. så vi fick springa för att hon skulle hinna med bussen, och hon hann typ precis.
men jag hade tänkt att läga ut en bild på diva från mobilen. men då måste jag hämta en sladd och massor så jag orkar inte. föresten spåå vet jag inte ens vart sladden är för det är pappas mobil jag har just nu.
men jaa...
vi gick typ skit långt i sunnerby så jag har ont i mina fötter :(
men imorron så är det ju friidrotts dag!
hoppas det inte regnar lika mkt som det gjordem idag.
men idag i skolan så.. gjorde vi typ det vanliga. eller ja, vi lysssnade på electro pop!! ha ha den är ju fett bra :) den finns ju redan på typ hela youtube!!:) ne men den finns ju lixom redan i lyrics!!
men nu så ska jag nog... ne jag vet inte men jag skriver mer !!

//Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0