min dag!

hej hej!!
dagen började med skoa såklart. och den tänker jag inte berätta nåt om för det är inte så intressant.
men sen så efter skolqan gick jag, linnea och tilda hem till mig och käka lite mellis. sen så gick vi till sunnerby och hämtade diva och rastade henne lite grann.
sen var vi oxå på lillan typ två gånger och köpte godis och sånt onyttigt :P
sen så gick vi hem till mig igen och där så sjöng linnea lite, vi lyssnade på lite musik och sånt. sen så gick tilda hem.
då så kollade jag och linnea på american funniest home videos! :) så jävla kul asså!!!
sen så gick vi ut lite och sen så åt vi middag. och sen så åkte linnea hem med bussen nu för typ 10 minuter sen.
så nu så ska jag äta upp det sista på tallriken och sen blir det väll TV eller nåt.
men ni får ha det så skojj så ses vi!! ♥

//agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0